Kulturka


Produkty wg producenta



Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie. Tom 11


powiększ

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie. Tom 11

Cena: 36.50 zł


Opis produktu: Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie. Tom 11
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie. Tom 11

Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: - Co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta? - Co zapamiętujemy z reklam i dlaczego? -Co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy?
  • author: Alicja Grochowska


Podobne do: Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie. Tom 11


47.50 zł
Kreacja w reklamie

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie...

41.50 zł
Prawo autorskie w reklamie i marketingu

Prawo autorskie w marketingu i reklamie to przystępnie napisany poradnik, w...

57.50 zł
Logistyka ekonomiczna. Procesy logistyczne

Logistyka i jej technologie na przełomie wieków stały się zasadniczym...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale Extreme