Kulturka


Produkty wg producenta



Prawo autorskie w reklamie i marketingu


powiększ

Prawo autorskie w reklamie i marketingu

Cena: 41.50 zł


Opis produktu: Prawo autorskie w reklamie i marketingu
Prawo autorskie w reklamie i marketingu

Prawo autorskie w marketingu i reklamie to przystępnie napisany poradnik, w którym zaprezentowano problematykę praw autorskich, zobrazowaną przykładami z sal sądowych. Książka przeznaczona jest dla prawników praktyków zajmujących się prawem autorskim oraz osób prowadzących działalność w branży reklamowej i promocyjnej. Czytelnicy znajdą w książce m.in. odpowiedź na pytania: Jak cytować w reklamie? Czy można korzystać z pomysłów z cudzej kampanii reklamowej? Czy można umieszczać zdjęcia ściągnięte z Internetu w reklamie? Co oznacza pojęcie licencji niewyłącznej i jakie są konsekwencje jej udzielania dla reklamodawcy? Czy wolno wykorzystywać sobowtóra osoby publicznej w reklamie? Jakie są uwarunkowania prawne wykorzystywania w reklamie karykatury i pasztiszu?
  • author: Monika Brzozowska


Podobne do: Prawo autorskie w reklamie i marketingu


27.00 zł
Prawo ochrony środowiska. Prawo wodne. Ustawa o ochronie przyrody. Konstytucja RP

Prawo ochrony środowiska to omówienie najważniejszych zasad ochrony...

66.50 zł
Prawo autorskie w pytaniach i odpowiedziach

Poradnik stanowi próbę kompleksowego omówienia problematyki prawnej styku...

45.00 zł
Prawo cywilne

Podręcznik zawiera zwięzłe omówienie instytucji prawa cywilnego, które...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale High-Tech