Kulturka


Produkty wg producenta



Kreacja w reklamie


powiększ

Kreacja w reklamie

Cena: 47.50 zł


Opis produktu: Kreacja w reklamie
Kreacja w reklamie

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wiel okrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżers kich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świado mości i wizerunku marki).
  • author: Magdalena Sobocińska, Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek


Podobne do: Kreacja w reklamie


41.50 zł
Prawo autorskie w reklamie i marketingu

Prawo autorskie w marketingu i reklamie to przystępnie napisany poradnik, w...

36.50 zł
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie. Tom 11

Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z...

27.84 zł
10 10 10 10 minut 10 miesięcy 10 lat

Podejmując każdy wybór - każdą decyzję - skorzystasz na 10-10-10!! Wszyscy...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale High-Tech