Kulturka


Produkty wg producenta



Telewizja w edukacji medialnej


powiększ

Telewizja w edukacji medialnej

Cena: 32.00 zł


Opis produktu: Telewizja w edukacji medialnej
Telewizja w edukacji medialnej

Przedstawione w tej książce problemy obejmują wybrane, ale i kluczowe zagadnienia dotyczące różnych miejsc telewizji w obrębie edukacji medialnej. Istotne novum prezentowanych tu kwestii, to specyficzna, bo edukacyjna perspektywa patrzenia na medium. Autorka publikacji szczególnie akcentuje możliwość twórczego wykorzystania telewizji w procesie kształcenia zinstytucjonalizowanego i ustawicznego na różnych etapach rozwoju ontogenetycznego jednostki.
Telewizja pełnić może funkcje dydaktyczne (dydaktyczna bywa, niezależnie od intencji twórców oferty programowej), bowiem w taki właśnie sposób postrzegają ją jej użytkownicy.
  • author: Agnieszka Ogonowska


Podobne do: Telewizja w edukacji medialnej


29.00 zł
Telewizja publiczna w czasach transformacji

Juliusz Braun, na przykładzie zmian w telewizji publicznej w Polsce, opisuje...

51.50 zł
Leksykon komunikacji medialnej

Leksykon zawiera objaśnia znaczenie 700 stosowanych współcześnie w...

37.50 zł
100 najpiękniejszych filmów świata. Podróż przez stuletnią historię filmu

Album zawiera, opatrzone wspaniałymi zdjęciami, wyczerpujące i interesujące...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Kultura