Kulturka


Produkty wg producenta



Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego - Max Sutherland, Alice K. Sylvester


powiększ

Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego - Max Sutherland, Alice K. Sylvester

Cena: 18.04 zł


Opis produktu: Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego - Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego - Max Sutherland, Alice K. Sylvester

Reklama a umysł konsumenta to książka renomowanego psychologa i badacza rynku, Ma-a Sutherlnanda oraz doświadczonego praktyka, Alice K. Sylvester. Autorzy nie propagują uproszczonych koncepcji skutecznej reklamy, lecz odsłaniają sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Pozycja łączy najnowsze osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków od lat obcujących w świecie konsumentów.


Podobne do: Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego - Max Sutherland, Alice K. Sylvester


36.50 zł
Jak działa giełda

Książka ta pozwala zburzyć mistykę instytucji finansowych dostarczając...

37.00 zł
Zachowanie konsumenta Podręcznik akademicki

Podręcznik przedstawia kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zachowaniem...

57.50 zł
Reklama

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...