Kulturka


Produkty wg producenta



Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie metody badania


powiększ

Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie metody badania

Cena: 25.50 zł


Opis produktu: Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie metody badania
Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie metody badania

Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich dzi ałania. W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływ u, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników. Książka została po myślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki nie j młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzen ia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach.
  • author: Dorota Kubicka


Podobne do: Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie metody badania


36.50 zł
Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji

Żyjemy w świecie, w którym stosunki między grupami społecznymi naznaczone są...

34.00 zł
Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie

Wybór należy do Ciebie
Możesz zaprogramować swoje życie
Możesz...

18.50 zł
Lokalizacja uszkodzeń kabli i wybrane badania

Książka ta zapoznaje czytelnika z metodami lokalizacji urządzeń, z...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Niesamowita rzeźba z torami dla kulek

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

W dziale Extreme

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

W dziale Kultura