Kulturka


Produkty wg producenta



Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji


powiększ

Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji

Cena: 66.00 zł


Opis produktu: Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji
Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji

W niniejszej monografii podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, jak w
warunkach dokonującej się ekonomizacji stosowania art. 102 Traktatu o
funkcjonowaniu Unii Europejskiej powinno się obecnie interpretować
ustawowe przesłanki zakazu nadużywania pozycji dominującej przez
przedsiębiorców, zamieszczone w art. 9 polskiej ustawy o ochronie
konkurencji i konsumentów. Opracowanie zawiera analizę sankcji
nakładanych na przedsiębiorców za naruszenie wspomnianego zakazu, a
także charakteru postępowań jurysdykcyjnych prowadzonych przez organy
państwa wobec przedsiębiorców odpowiedzialnych za nadużycie pozycji
dominującej.
  • author: Marek Szydło


Podobne do: Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji


32.50 zł
Wstęp do teorii konkurencji rynkowej

Działalność firmy miejscowej Działalność lokalnej firmy wśród klientów...

63.50 zł
Pojęcie przedsiębiorcy w polskim i europejskim prawie ochrony konkurencji

'Kwestia zakresu podmiotowego norm wspólnotowego i polskiego...

63.50 zł
Strategia konkurencji

Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale High-Tech