Kulturka


Produkty wg producenta



Marketing produktów żywnościowych


powiększ

Marketing produktów żywnościowych

Cena: 51.00 zł


Opis produktu: Marketing produktów żywnościowych
Marketing produktów żywnościowych

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dlawykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
  • author: Paweł Bryła, Tomasz Domański


Podobne do: Marketing produktów żywnościowych


27.00 zł
Strategia reklamy marki, produktów i usług

Poznaj tajniki skutecznej reklamy
Mówi się, że reklama jest dźwignią...

26.50 zł
Dystrybucja produktów

W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z...

14.50 zł
Marketing produktów żywnościowych

Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...