Kulturka


Produkty wg producenta



Marketing międzynarodowy. Podręcznik, szkoły wyższe


powiększ

Marketing międzynarodowy. Podręcznik, szkoły wyższe

Cena: 67.00 zł


Opis produktu: Marketing międzynarodowy. Podręcznik, szkoły wyższe
Marketing międzynarodowy. Podręcznik, szkoły wyższe

W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach
tematycznych:
- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów
studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków
zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w
zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu
zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród
międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i
umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
  • author: Andrzej Limański, Ireneusz Drabik


Podobne do: Marketing międzynarodowy. Podręcznik, szkoły wyższe


82.00 zł
Ultrasonografia. Podręcznik Szkoły wyższe

Matthias Hofer, wybitny specjalista w zakresie diagnostyki radiologicznej...

151.00 zł
Pulmonologia, cz. 1. Podręcznik, szkoły wyższe

Choroby płuc to dziedzina niezwykle szeroka, wymagająca...

81.00 zł
Grawitacja. Podręcznik, szkoły wyższe

Podręcznik teorii względności dla wszystkich studentów fizyki...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale Extreme

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...