Kulturka


Produkty wg producenta



Marketing Lateralny


powiększ

Marketing Lateralny

Cena: 37.00 zł


Opis produktu: Marketing Lateralny
Marketing Lateralny

W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowani a i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu modyfikacji produktów w ramach istniejącego rynku i jego segmentów ). Uważają oni, że w dążeniu do osiągnięcia sukcesu na rynku należy wyjść poza dotychczasowe sposoby myślenia i działania marketingo wego (nazywają je marketingiem wertykalnym), a pomoże w tym właśnie koncepcja marketingu lateralnego, według której mamy do czynieni a ze zmianą rynku lub jego segmentów poprzez tworzenie nowych kategorii produktów (nowych zastosowań, nowych sytuacji konsumpcyjnych itp.).
  • author: de Bes Fernando Trias, Philip Kotler


Podobne do: Marketing Lateralny


44.00 zł
Hipnotyczny marketing

Wsad kolorowy do Twojej głowy
Twórz strony internetowe działające jak...

90.00 zł
Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na...

28.00 zł
Marketing w internecie

marketing w erze interaktywnej, strategie i taktyki zorientowane na...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale High-Tech

W dziale Kultura