Kulturka


Produkty wg producenta



Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne


powiększ

Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne

Cena: 73.00 zł


Opis produktu: Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne
Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne

Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a
reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.
  • author: Agnieszka Malarewicz


Podobne do: Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne


115.50 zł
Kontrakty menedżerskie. Umowy cywilnoprawne o świadczenie pracy z wzorami

Książka Kontrakty menedżerskie. Umowy cywilnoprawne o świadczenie pracy z...

63.50 zł
Chuligaństwo stadionowe. Studium kryminologiczne

Publikacja niniejsza jest poświęcona problematyce...

81.50 zł
13 dodatkowe wynagrodzenie roczne

Szczegółowy instruktaż omawiający zasady nabycia przez pracownika...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale High-Tech

W dziale Kultura

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry