Kulturka


Produkty wg producenta



CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami


powiększ

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Cena: 49.00 zł


Opis produktu: CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce. Dowiesz się między innymi: Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem? Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą? Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta? Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł: Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim. Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje zklientem. Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem. Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług. Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży. Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.


Podobne do: CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami


50.00 zł
CRM. Relacje z klientami

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do...

39.50 zł
Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie

Napisane przez światowej klasy specjalistów z dziedziny zarządzania ludźmi...

48.50 zł
Kapitał społeczny w relacjach z klientami

Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo
Kapitał...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale High-Tech

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...