Kulturka


Produkty wg producenta



Biznesplan w małej firmie


powiększ

Biznesplan w małej firmie

Cena: 39.00 zł


Opis produktu: Biznesplan w małej firmie
Biznesplan w małej firmie

Sztab doradców ds. biznesplanu:
- zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu
- przeprowadzi z Tobą badania rynku
- opracuje strategię przewagi konkurencyjnej
- pomoże Ci w prognozowaniu przyszłych działań i ich skutków
- podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy
- udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walc e o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Mu si być doskonały w swej formie i treści - odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działa lności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szeroki e wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii 'Mała firma' dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profes jonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

- Bezbłędne kierowanie małą firmą.
- Wykorzystywanie zalet small biznesu.
- Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
- Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Przeczytałem w życiu setki, a może i tysiące studenckich opracowań, których założeniem było opracowanie biznesplanu na działalność g ospodarczą - każda była inna. Z moich doświadczeń wynika, że nie ma gotowej recepty na biznesplan ani sukces, a przedsiębiorczości n ie można nauczyć - można co najwyżej inspirować i pobudzać postawy przedsiębiorcze. Dlatego też z pełną satysfakcją polecam moim stu dentom tę książkę, która poprzez liczne studia przypadków, przykłady oraz wyjaśnienia inspiruje i pobudza do tworzenia własnego bizn esplanu.
dr Artur Kwasek - wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University

Pozyskanie środków unijnych na otworzenie mojej własnej działalności gospodarczej wymagało stworzenia dość szczegółowego biznesplanu całego przedsięwzięcia. Z zawodu jestem biologiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z analizą możliwości rynkowych czy opis ywaniem zasobów, które zamierzam wykorzystać, aby osiągnąć swoje cele w określonych warunkach konkurencji. Ta książka przeprowadziła mnie przez cały proces tworzenia dokumentu niczym najlepszy doradca biznesowy!
Adam Jurkiewicz - mgr biologii, właściciel firmy ogrodniczej, subsydent środków z
  • author: Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown


Podobne do: Biznesplan w małej firmie


39.00 zł
Skuteczny marketing w małej firmie

Sztab doradców ds. marketingu:
- pomoże Ci wyróżnić Twój produkt lub...

35.00 zł
Marketing internetowy w małej firmie

Sztab doradców ds. e-marketingu:
- dokona selekcji grupy docelowej i...

54.50 zł
Zarządzanie personelem w małej firmie

Podkreśla się powszechnie, że jedną z barier ograniczających rozwój małych...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme