Kulturka


Produkty wg producenta



Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki


powiększ

Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki

Cena: 29.00 zł


Opis produktu: Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki

Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbio rców zachowań rynkowych. Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także poprzez swą nachalną wszechobecność współtworzy nasz krajobraz semiotyczny, stając się ważnym czynnikiem kulturotwórczym. Ponieważ należy do obszaru kultury masowej, w swych komunikatac h wykorzystuje elementy i rodzaje masowej wyobraźni tak, aby ułatwić zrozumienie adresatowi. Dlatego też często czerpie z kulturowyc h zasobów odbiorców komunikatów ? przywołane motywy muszą być im znane, aby były zrozumiane właściwie i w pełni.
  • author: Jolanta Szymkowska-Bartyzel


Podobne do: Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki


7.00 zł
Listy z Ameryki

Szczerość , dobrze opanowany warsztat pisarski, umiejętność mówienia o...

28.00 zł
Dlaczego ludzie nienawidzą Ameryki

Wielu ludzi nienawidzi Ameryki - na Bliskim Wschodzie i w krajach...

27.00 zł
Oblicza starości

Co decyduje o tym, że człowiek w fazie starości podejmuje aktywność lub...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale High-Tech

W dziale Extreme